SNART BÖRJAR GALENSKAPEN IGEN..

.. ja, jag talar naturligtvis om årets designsamarbete med H&M - Viktor & Rolf som säkert alla är medvetna om vid det här laget.

Datum att pricka för i almanackan:
>> Den 30 oktober går det att kika på hela kollektionen på deras
hemsida (fast vi har ju redan sett bilder lite här och där)
>> Den 9 november släpps hela schabraket loss i utvalda butiker
>> Den 13 november kl 00.01 går kläderna att köpa online i webshopen

Tvivlar på att jag kommer vara en av de som står och slåss om klädtrasorna (det enda jag till syvende och sist behöll från fjolårets Stella McCartney-kollektion var blåjeansen), främst för att alla mina pengar just nu läggs till flyttbufferten. Men lite sugen är jag på både trenchcoat, vit skjorta och klänning..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var verkligen fina plagg, är också sugen på trenchcoaten. Vet inte om jag orkar slåss i butiken ;-)så jag väntar nog till det släpps online.

Postat av: Ellinor

Johanna: Samma här. Fast jag minns ju vilken kamp det också var förra året.. Hoppas på att H&M byggt ut sina servrar lite, annars kommer det krascha direkt!

2006-10-05 @ 15:24:25
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se