TANDLÄKARE OCH NYA TAG

Språkades nyss vid med dansken som var på väg till tandläkaren - huvva! För några år sedan råkade han ut för en fallskärmsolycka där bl a flera av hans framtänder slogs ut och fick ersättas med fejk. Nu har de börjat klättra nedåt i munnen så idag skulle de öppna tandköttet och ta reda på vad det beror på och vad man kan göra åt saken. Jag får sympationt av bara tanken på att någon skulle skära upp tandköttet på mig på det där sättet..!

Hur som helst var han också lite bummed över att drömlägenheten var puts väck. Har fått korn på en ny.. dock långt ifrån lika perfekt som den tidigare - bra läge på Østerbro och rätt billig hyra/deposition men egentligen på tok för liten för oss.. bara 33 kvadrat (att jämföra med min nuvarande som är 38 minus alkoven jag använder som sovrum). (---> Den var såklart också redan uthyrd) Men jag får nog sänka mina krav har jag börjat inse.. Det kommer väl sluta med att jag flyttar in med hela mitt bohag i ett rum på 15 kvadrat med 3 månaders uthyrningstid eller någonting och sedan får flytta runt på det sättet som en annan bag lady. Nej, jag är inte så negativ egentligen - men just idag känns det lite surt. Men det vänder väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nå, vad säger damen om min layout nu?

Postat av: Ellinor

M: Bra att du fick det att funka till slut med ny bild i headern. Krävdes någon som kunde Blogger :)

2006-10-10 @ 23:34:48
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: same same

kunde man ju tänka sig. inte ett positivt ord. gah.

2006-10-11 @ 18:01:09
Postat av: Ellinor

Same same: Que..? Om vad? Skulle jag säga att det var en fin bild? Jo, det är det väl - men det är väl det enda du ändrat i layouten?

2006-10-11 @ 22:42:12
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se