THE AMAZING RACE

PhilDumma kanal 5 som inte sänder The Amazing Race på fredagar! Det är mitt absoluta favoritprogram och i Sverige är vi just nu inne på säsong 5 av 10 inspelade (Obs! Det föregående är en spoilerlänk så klicka inte där om du inte vill veta vem som vinner). "Tyvärr" sänder de ett avsnitt 4 dagar i veckan nu (mån-tors kl. 17) vilket gör det rätt lätt att missa. I säsong 6 besöker de förresten Sverige i ett avsnitt för första gången, hoppas på att de köper in återstående säsonger med (och att jag kan se det i DK).


Programledaren Phil

Kommentarer
Postat av: sofi.

du har väl sett på 3:an hela helgen? Det har jag MEN! jag missade finalavsnittet! vem vann??

2006-10-22 @ 19:51:39
Postat av: Ellinor

Sofi: Halvt om halvt, den där omgången har ju sänds flera ggr förut. Chris och Alex vann, Tara och Wil kom på andra plats.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se