DET BÖRJAR LJUSNA I HORISONTEN..

Livet börjar faktiskt kännas lite trevligt igen efter den senaste tidens misär. Kom precis hem efter en helt okej kväll på jobbet för en gångs skull, lagom med folk och jag hade en jättetrevlig 4:a bl a som kom och åt. Det var en kille med sin tjej samt hans/hennes föräldrar och jag vet inte.. men om jag hade varit tjejen i fråga så hade jag nog blivit lite småsur på min pojkvän för snubben flirtade ju med mig! Eller så gjorde han inte det utan var bara allmänt övertrevlig och frågade personliga frågor bara-för-att men nog kunde det misstolkas alltid. En sådan tur att jag är så superprofessionell (!) och verkligen inte flirtade tillbaka. Fast det kanske jag borde gjort för trots en nota på nästan 1 300 :- så fick jag ingen dricks. Men det gjorde ingenting.

Innan jobbet var jag och tog en fika med min bror på
Gateau och överlämnade försenad födelsedagspresent - en dvdbox med typ 32 skivor med Simpsons-avsnitt (köpt i Beijing) + 200:-. Det var nog en bra present. Som glasyr på tårtan så har tandvärken (ok, inflammationen i tandköttet) blivit betydligt bättre under dagen och jag kan nästan tugga på vänster sida nu! Dags att trilla i säng - imorgon ska jag antingen jobba på kvällen eller så kommer dansken (kanske både och!). Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se