FELTAJMAT

Van GilsBejbi gav sig iväg redan innan 7 imorse till ett möte i Eskilstuna och i detta nu är han på väg tillbaka till Götet :( Tyvärr råkade han "glömma" sin parfym här hos mig (en känsla av att det var med mening dock) och jag är inte den som klagar.. helt underbart att bara kunna gå och sniffa på honom då man känner för det. Ett tips till alla tjejer som vill smälta till en liten blöt fläck varenda gång ni är i närheten av er pojkvän - köp den grå flaskan från Van Gils till honom! Lite annorlunda än vanliga herrparfymer då den väl hamnar på huden.. kan inte förklara doften riktigt men den är fantastisk!

För övrigt så har vi haft det jättemysigt som vanligt.. är så galet kär! En liten miss från min sida dock, kanske lite roligt såhär i efterhand.. Vi kom hem rätt sent igår och han skulle som sagt upp tidigt. Tog en Imovane för att vara säker på att kunna somna men tänkte att det tar ett tag innan den kickar in så vi började mysa lite, så mycket minns jag. Kommer ihåg att jag skrattade massor som ett annat fyllo och vet att vi gosade ett tag men sedan är det blankt, har en känsla av att jag somnade "mitt i" men fick inget riktigt svar då jag frågade honom om saken imorse. Har gjort typ samma sak en gång tidigare - då vet jag åtminstone att vi hann bli färdiga men ut i badrummet kom jag aldrig. I alla fall så saknar jag honom såklart massor nu.. tror jag ska gå och dofta lite parfym ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, det är sånt som händer! det där med parfymen var msyigt gjort. han kanske inte är sur iaf.

2006-09-21 @ 19:02:00
Postat av: Lotta

Blir du inte sugen på att åka med honom till göteborg någon gång?

2006-09-21 @ 20:46:28
Postat av: Ellinorr

Johanna: Nä, det är han nog inte.. tog igen det strax innan han skulle upp också ;)

Lotta: Jo, det är klart men det är ju lite svårt bl a eftersom jag oftast jobbar på helgerna. Vi får se när det blir..

Postat av: Li

När min pojkvän åker iväg nånstans lämnar han alltid en använd t-shirt åt mig som jag kan sniffa på. Det är mysigt. Fast man känner ännu mer saknad när man känner doften.

2006-09-21 @ 22:27:55
Postat av: Ellinor

Li: Nej, vad gulligt gjort! Ska allt tvinga K att göra detsamma nästa gång..!

2006-09-21 @ 22:41:51
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Ida

Har detta blivit en sex-blogg? ;)

2006-09-22 @ 07:35:06
Postat av: Ellinor

Ida: Neej, skriver jag mycket om sex? Fast det vore kanske trevligt.. :)

2006-09-22 @ 12:05:57
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se