Man kanske skulle ta och gifta sig rikt?

Det här med heltidsjobb passar verkligen inte mitt Prinsessan-på-ärten-jag.

Idag efter jobbet har jag: handlat, fikat te och kex till ett gammalt ANTM-avsnitt, diskat, lagat pasta med köttfärssås och ätit ungefär fem tuggor (möjligtvis pga nämnda kex) samt sett på senaste Amazing Race-avsnittet.

Man hinner ju inte ett dugg och nu måste jag sova på studs eftersom jag ska upp okristligt tidigt imorgon - kl 5! Dumt planeringsmöte 7-9.30. Torsdagar är min least favouite day.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Saskia

Det är ju alltid en utväg...skönt med betjänter och allt...:P

Postat av: FinaM

Om det känns bättre, så går jag minst en gång i veckan upp halv 5... Men jag vet känslan, tvi för att gå upp tidigt!

2007-04-26 @ 18:25:21
URL: http://nyafina-m.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Saskia: Ja, jäklar..! Kanske bara borde ta en enkel till Troppan eller nåt och hoppas på det bästa :)

FinaM: Usch & fy, halv 5! Jag är galet morgontrött så det är därför jag beklagade mig.. Men det finns ju andra som har det värre då ;)

2007-04-26 @ 19:00:20
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se