Piiiiip

Ett snabbt litet pip från mig!

Hade dansken här hela dagen igår och det var myyyyys! Brunchade på
WannaB (mycket sämre än vårt favvofik på Vesterbrogade som jag aldrig minns namnet på - det med hälsoinriktning) och åkte sedan hem och pussades. Indisk hämtmat på kvällen till ackompanjemang av "Hard Candy". Strax efter 6 imorse tog han tåget hem till Götet.

Status: sjukt trött efter en dag då ingenting funkat + huvudvärk. Skulle ha gjort tidningsgrunkan då jag kom hem från jobbet men nätverket låg naturligtvis nere så jag tog mig en timmes tupplur istället. Inte så smart och nu måste jag kladda ner den så jag kan få lite mer sömn sedan. Håller på att bli sjuk tror jag, känner mig inte alls på topp. Dålig tajming, den här veckan är rätt fullspikad.

Vet att jag är väldigt dålig på att besvara kommentarer just nu - har helt enkelt inte hunnit! Ska skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det förstår väl vi att du har bättre saker för dig än att svara kommentarer när du har besök av dansken och allt. ;)

Postat av: Ellinor

Veronika: Ja, behöver väl inte ursäkta mig egentligen men du fattar.. det gör man i alla fall!

2007-04-26 @ 19:05:59
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se