Det är så synd om mig..

.. där jag sitter framför datorn med blanka ögon och badar i svett samtidigt som näsan rinner och huvudet känns som om det ska ramla av halsen.

Har jobbat idag, men kände det på mig under eftermiddagen då hela kroppen började värka och halsen blev till sandpapper. Sjuk. Har sovit några timmar under kvällen, men har nu tagit en tysk värktablett och hoppas på att kunna locka John Blund snart. För jag måste till jobbet imorgon. Sista dagen att lägga orders och säljarna kommer ringa som tokar - precis som idag. Plus troligtvis täcka upp på Norge då Trine säkert blir hemma, hela hennes familj ligger däckad i vinterkräksjuka. Inget kräk här ännu, som tur är..

Det här med att ha en helt hemlig och anonym blogg känns mer och mer lockande. Nu censurerar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se