Now, then and everything in between

Är inte så alldeles säker på bloggens vara eller icke-vara. F n är det i alla fall det senare, inte minst för att jag somnar som en klubbad säl då jag kommer från jobbet på kvällen. Snart årsavslutning. Idag fick vi dock en vinflarra av bossarna för att fira fina novemberresultat, inte så pjåkigt!

Detta har hänt - och händer snart..

- Götet förra helgen (
Heaven 23 - fin utsikt, bra service, god mat.. med undantag av Danskens soppa med bl a kycklinglever, Jul på Liseberg samt testköra BMW cab som inte levde upp till förväntningarna enl. Mr - det kanske blir en Audi A5 istället tydligen)

- Lite sjuk mest hela tiden, det kliar i halsen och rinner i näsan men bryter aldrig ut på riktigt!

- Går vid lunch på fredag, åker till Kastrup och reser till Hemliga staden med Dansken för hans födelsedagspresent från mig! Ser fram emot tre nätter på fint hotell, lite sightseeing, god (?) och rätt billig mat och att få klämma på Benefit IRL (fast där finns inget Sephora)

- Fest och alkohol i dagarna två torsdag-fredag veckan efter med bl a julefrukosten. Min lever protesterar redan.

- Julehygge 20/12 med gløgg, æbleskiver och banco (som bingo!) på jobbet. Fina priser utlovas.

- Stockholm över jul från den 21/12

- Nyår - dunno yet? Förslag mottages.

Kommentarer
Postat av: zorine

åh, berätta hur benefits produkter var när du kommit hem, har länge varit sugen på att skaffa mig något därifrån, särskilt deras dandelion puder, så fin ask och borste.

sen tänkte jag bara tilläga att jag följde din blogg tidigare men haft en längre bloggpaus men nu är jag iaf tillbaka, så jag lägger den bland mina favoriter igen. :)

Postat av: Ellinor

Zorina: Det ska jag göra.. kan avslöja att det blev flera Benefitgodingar! Har lagt till dig i min feed också :)

2007-12-10 @ 20:12:51
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se