Varning för tråkigt inlägg!

Livet är ganska miserabelt. Jag, som max är sjuk ett par gånger per år - och då 24timmarsvirus - går nu in på tredje dygnet med feber. Hostan har tilltagit så jag har grymt ont i skuldran efter att ha hostat hela natten och nu har jag till råga på allt tappat rösten. Eller, så gott som - låter som om jag fått i mig ett par flaskor whiskey för mycket. 

Har i alla fall varit hemma idag, funkade inte att sitta på jobbet och må kasst en dag till. Det innebär att jag missade killarna från vår serviceverkstad i Sverige som skulle komma till kontoret idag, hälsa lite på mig och diskutera hur vårt samarbete kan bli bättre. Får se hur det blir imorrn, känns trist att missa "myskvällen" vi ska ha med gløgg och æbleskiver. Och banco (bingo typ), fina priser har de lovat.. Kan visserligen inte prata med kunder utan röst, men allt inför årsbokslutet ska vara klart på fredag så det är en hel del att göra ändå.

Fredag kväll går flyget till Stockholm över jul så då j**lar kommer jag och smittar er, D & E!

Kommentarer
Postat av: Prinsesse Vil Ikke

God bedring! Jeg har fulgt bloggen din lenge nå, og håper du fortsetter å blogge. Jeg liker bedre personlige blogger enn typiske mote- og/eller sminkeblogger, som stort sett blir overdose av hva bloggerne har shoppet.

Postat av: E & D

Hjälp!

2007-12-20 @ 19:25:47
Postat av: Ellinor

Prinsesse Vil Ikke: Tack, lite bättre idag faktiskt! Som det känns nu kommer jag inte sluta blogga, men å andra sidan känner jag att jag måste förnya mig lite. Om det blir att starta en ny, lite hemligare blogg där jag kan vara helt öppenhjärtlig eller göra om den här på något sätt återstår att se..

E&D: Be afraid ;)

2007-12-20 @ 20:44:47
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se