Discosugen

Nu har jag lyssnat på "The Arrival" säkert 10 ggr och den är ju tokbra! Endast vetskapen om att det är riktigt lyhört hindrar mig från att hoppa runt för mig själv här hemma.. Shit, måste tvinga någon att gå ut och dansa med mig snart! Och då menar jag äkta disco, inte Justin Timberlake & co som det är överallt.. synd att det ska vara så svårt att hitta sådana ställen bara. Nästan synd att dansken kommer nästa helg..

Daniel - kan inte du typ ringa in en röst på den åt mig imorgon om du ska titta? Jag är ju förhindrad i och med att det här är Danmark..

Kommentarer
Postat av: Elsie

du får komma till lund och dansa discodans. skaffa dig ett kårleg så är det nästan gratis med. =)

2007-02-17 @ 02:16:46
Postat av: Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com

tror inte den håller )=

Postat av: Ellinor

Elsie: Det där med kårleg blir nog lite meckigt men annars så.. :)

Alvas..: Nej, det tror inte jag heller. Men man kan ju tycka den är bra ändå - det gör jag.

2007-02-17 @ 14:40:25
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Anonym

Sorry, jag såg det här först nu. Tyckte iofs att den var bedrövlig... Var hyfsad på att tippa, det var bara Nanne och Cara Mia som jag hade omslängda. Annars fick jag alla rätt:)

2007-02-18 @ 09:12:30
Postat av: Danne

Och det där var ju jag...

2007-02-18 @ 09:12:48
Postat av: Ellinor

Danne: Neeej, tänk dig den på hög volym på ett dansgolv..! Du får ju ta med i beräkningarna att jag tippade efter att bara ha hört låtarna, inte sett programmet. Men jag är fortfarande sur för det där med Magnus Carlsson.

2007-02-18 @ 14:04:20
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se