"Oh say can you see my eyes if you can - then my hair's too short"

Long beautiful hair

Ey, caramba! Hittade en hårutmaning hos
Anya och det är ju så himla roligt att jag var tvungen att hoppa på den!  Blev genast på lite bättre humör.

Vad har du för hårtyp: Rätt normal, lite torrt emellanåt

Hur många gånger i veckan tvättar du håret: I snitt två skulle jag tro

Vilket schampo och balsam använder du: Redken Color Extend. Varierar med Kérastase Reflection men det är sämre.

Vilket är ditt favoritmärke när det gäller hårvård/stylingprodukter: Redken! Gillar även Bumble & Bumble och Sebastian.

Hur ofta besöker du frisören: Beror på frisyr, hårfärg och ekonomi. Helst ungefär var 10:e vecka.

Värsta frisyren du någonsin haft: Permanentade håret hos mormors frissa i Hässelby då jag var kanske 10-11 år. Se Jonatan i Bröderna Lejonhjärta framför er så förstår ni..

Ditt drömhår: Säger som Anya - långt, guldigt och lockigt. Det är dessvärre en utopi då det gäller mig så jag får väl säga en posh, mörk page med lite edge istället. Ungefär som jag har men välklippt då.

Nämn 3 bra produkter du inte kan vara utan: Redken Color Extend Total Recharge, Bumble & Bumble Thickening Spray, Lee Stafford Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist

Vad är det värsta som skulle kunna hända ditt hår: Att göra en Britney skulle inte vara någon höjdare

Rakt eller lockigt: Rakt

Kort eller långt: Däremellan

Har du färgat håret någongång: Mitt hår är alltid färgat

Vilken färg isåfall: You name it! Jag har varit allt från ultrablondin till rödhätta. Just nu är jag mörk brunett och det trivs jag bäst med.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

hm, jag tycker iallafall att det är bättre med ett rakat huvud, än en massa trashiga extensions...

Postat av: Ellinor

Charlotte: Pest eller kolera..

2007-02-27 @ 14:50:11
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se