Välkommen till en ny underbar dag

Uppe med tuppen, hör på maken! Jag vet inte riktigt hur det gick till, allt jag minns är att jag tog en Imovane för första gången på månader då jag gick och la mig i sängen vid 22.30 eftersom jag var lite trött men inte trodde jag skulle kunna sova (hade sovit till 13 på dagen). Började titta på "Little Children" för typ tredje gången och minns att jag vaknade till då eftertexterna började rulla och hade sinnesnärvaro nog att sätta ner datorn på golvet. Hittade ett sms i mobilen imorse som jag inte kommer ihåg att jag skrivit heller, hmm.. (det var till dig, Föredettingen). Nu ska jag ta itu med dagen.. idag väntar bl a tvättstuga (måste!) och manikyr (wee!). Men först ska jag skrämma min hicka all världens väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se