AGENDA

Har sovit lite för länge (Martina Haags ettriga röst i öronen då man ska slagga är inte sövande) men det är toppfint väder ute och jag ska nu.. i tur och ordning:

1. Platta nytvättade håret.
2. Vaska av mig.. på med krämer och smink!
3. Klä mig (antagligen "uniformen" stuprör, kofta och stövlar!)
4. Äta gröt och svepa dagens yoghurtshot.
5. Ta bussen in till banken vid Kgs Nytorv och ställa dumma frågor om netbank (måste ju kunna betala räkningar!).
6. Vara riktigt ekonomisk och ta bussen till Malmö också (1 h, 100:- t&r)
7. Leta mig fram till två polisstationer för a) Nytt pass och b) Utdrag ur straffregistret.
8. Handla mat (svenskt lösgodis!).
9. Ta ut pengar och växla till DKK.
10. Åka hem.

Det var min spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se