CRIB

Hemma hos mig

Det har tidigare efterfrågats bilder på min lilla lya här i Köpenhamn. Tänkte jag skulle göra er till viljes men de blev visst inte vidare bra så här är bara några snapshots. Det ser rätt omysigt och rörigt ut men det är faktiskt bättre i verkligheten (fast vill ha/behöver nya möbler istället för det här IKEA-helvetet.. inte minst tv-bänk).

Bild 1: Lilla sovalkoven med min underbara säng och lite-väl-breda överkast från Kina
Bild 2: Fula bokhyllan och en garderobslösning i hörnet som jag var så illa tvungen att köpa då jag flyttade in
Bild 3: Rummet. Balkong utanför fönstret.
Bild 4: Hallen och toalett/duschrummet till vänster samt köket rakt fram. Mackapären till sidan om toalettdörren är elmätaren.

Som sagt - inte så spännande. Fast jag gillar faktiskt mitt krypin och trivs i området så det är synd att jag måste se mig om efter något nytt till den 30 juni.

Kommentarer
Postat av: Prinsesse Vil Ikke

Wow, så koselig! (mysigt). Jeg bor selv andrehånds i Sverige, men deler rekkehus (radhus) med min sambo i Norge.

Postat av: Sassa

ser mysigt ut :) underbart överkaste verkligen!!

2007-01-10 @ 19:25:46
URL: http://sas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Prinsesse Vil Ikke: Ja, lite men kunde vara mysigare. Oj, radhus - vad vuxet ;) Fast då vet du också hur det är att bo någonstans där man känner att det är "till låns", tråkigt att inte kunna göra vad man känner för i lägenheten utan att åtminstone fråga först..

Sassa: Ja, det är fint men lite brett som synes!

2007-01-10 @ 19:29:04
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: insolens

såg mysigt ut, men det är lätt hänt att man inte satsar så mkt om det bara är en tillfällig bostad. jag har en sådan malibusoffa som du vill ha.. sköön.

2007-01-10 @ 20:16:20
URL: http://insolens.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Insolens: Nu blir jag bara avundsjuk.. :p Inte för att jag hade fått plats med just den soffan här i alla fall - det blir ett senare projekt då jag bor lite större.

2007-01-11 @ 09:29:50
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se