DÅLIG DAG

Äsch. Fick inte det där kundservicejobbet jag var på intervju för förra veckan. Inte hela världen men det är ingen vitaminbomb för självkänslan precis. Har två möten med rekryteringsföretag onsdag och torsdag så vi får se om de leder någonstans istället. Blev så stressad (+ lite allmänt nere) över att jag inte skärpt till mig vad gäller jobbsökandet att jag precis ställde in en fika med tjejerna ikväll för att sitta och sökasökasöka! Fick styrkemail från Isabel att det är bättre att komma och vara lite social och få pepp så jag får se om jag går i alla fall.

Fick veta i en kommentar att bloggen ser kajko ut = väldigt smal textspalt.
Daniel & Elle - ser det bättre ut nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ungefär lika smalt som namnfältet är långt. trodde det var nån ny hypad layout! ;)

Postat av: Ellinor

Vad menar du, vänsterspalten? Eller headern? Det låter ju jättekonstigt om det är det förra, jäklar att jag inte kan kolla på någon annan dator just nu.

2007-01-15 @ 14:10:15
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Elle

Nu ser det jättebra ut!

2007-01-15 @ 20:34:58
Postat av: Ellinor

Elle: Vad bra!

2007-01-16 @ 04:22:23
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se