EN HÖNA AV EN FJÄDER

Danish Pastry har sjappat för denna helg (eller nja, han är en sväng och kramar på dottern först) och jag -  och mina läppar - känner mig lite övergiven. Och villrådig; vad ska jag hitta på nu då då jag inte längre kan ägna tiden åt att kramas, pussas och titta djuuupt in i någons ljusblå ögon. Vi hade ett lite jobbigt talk igår vid middagen samt i bilen efteråt men frågade oss senare varför vi (= jag) förstorar upp något som vi inte ens behöver prata om nu. Han vill/kan inte lova mig vissa saker och jag har egentligen heller inte behov för det men lik förbannat måste jag ta upp det igen och igen och igen.. I'm such a girl. Vi får ta ett steg i taget, jag måste lära mig att jag inte behöver planera min tillvaro in i minsta detalj (han kallade mig idag för den mest planerande person han någonsin träffat).

Mina händer och min hud doftar Van Gils. Fuck också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så svårt att låta bli att analysera allt. Även fast man inte ens vill :(

Postat av: Sarah

Jag har (tyvärr) egen erfarenhet av när en fjäder blir inte bara en höna utan ALLT!!
Och - slutet är inte gott.

Hoppas du vill bära detta med dig tills nästa gång fjädrarna börjar ryka!

Sarah

2007-01-21 @ 18:07:18
URL: http://sarahstillvaro.blogspot.com/
Postat av: Nolia

Van Gils är mmmmm!

2007-01-21 @ 20:38:34
URL: http://suchalovelylife.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Malin: I know, varför är [många av oss] tjejer alltid så? Vi borde bara go with the flow som killarna..

Sarah: Jag kommer definitivt att bära med mig det! Faran finns nämligen där..

Nolia: Om! Ska tvinga honom att spraya ner en t-shirt och lämna här nästa gång tror jag..

2007-01-21 @ 21:45:42
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se