LITE GODA NYHETER

Yes! Arbetsintervju på tisdag - roligtroligt :) Kom på för sent att jag har tandläkartid på morgonen - har inte bestämt mig för om jag ska ringa och skjuta på den eller ej. De ska visserligen "bara" rensa tänderna på karies och tandsten + röntga och lite sådant men det kan ju dels ta tid och dels vara nog så obehagligt. Gör nog det tror jag..

Uppdaterat: Eh, nej - nästa lediga tid var den 30/1 och så länge kan jag ju inte vänta! Lustigt telefonsamtal med receptionisten, hon förstod inte vad jag sa och nappade inte på mitt förslag att tala engelska och hon talade dessutom "dålig dansk" vilket gjorde det svårt för mig att förstå vad hon sa också. Kommunikationsproblem var bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se