LÖRDAGEN

Tillbringat söndagen med att *ehm*.. sova till kl. 16 och städa i WMP-biblioteket. Produktivt. Får skylla på att jag inte kom hem förrän strax innan 5 imorse efter en hyfsat trevlig utekväll. Therese kom över vid 18-tiden och vi lagade potatisgratäng och kyckling med hericots verts + åt en riktigt lyxig panna e fragola från IRMA till efterrätt. Tog bussen in till stan vid halv 1 och gick till ett ställe som Isabel tipsat om - Palermo. Där var ok.. bra musik, blandat klientel (inte för unga!) men sjukt varmt, extremt rökigt och inte goda drinkar alls (Bellini som bara smakade vitt vin och White Russian som bara smakade sprit - usch). Några bekanta till T kom dit och en av dem - ursprungligen från Skövde - hade väldigt roligt åt att han känner ett av mina ex som också är därifrån. Ett ex som jag gärna vill förtränga om man säger så.

Att det var så rökigt fick mig snart att må riktigt illa (hoppas man vänjer sig vid det - igår förkortade jag nog mitt liv med flera månader pga passiv rökning) och vid 4 tvingade jag T att gå. Tyvärr hade jag lite dålig koll på nattbussarna och vi gickochgickochgick i duggregnet för att komma dit min skulle gå men hittade aldrig fram så till slut blev det en taxi hem. Måste kolla upp det där med bussarna, det verkar helt osannolikt att jag inte ska kunna ta mig hem på helgnätter mellan halv 3 och 5 utan att gå långt in på Nørrebro för att hitta nattbussen eller också åka taxi.

Tog faktiskt ett foto igår i min bästa Kerstin-pose men hann aldrig posta det.

- Grön-/gråblommig blus
- Pennkjol
- Brett bälte med fjärilsspänne
- Ellinorhalsband
- Svarta stövlar (som jag lyckades sabba klacken på!)

Lördagsoutfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se