PRAT OCH INGEN VERKSTAD

Mina och danskens telefonsamtal på sistone har blivit rätt enformiga.

[K] - Gud, vad jag saknar dig!
[E] - Jag saknar dig också.
[K] - Så skönt att få höra din röst, jag längtar efter dig.
[E] - Mm, jag med!

Etcetera ochsåvidare. Efter en vecka i Tyskland är han överhopad med jobb och ska dessutom till London nästa helg för nåt business proposal. Tyckte att jag kunde få följa med men nähädå. Det gör inte så mycket - jag gillar inte London egentligen. Helt ärligt, har aldrig förstått tjusningen med den staden. Regnigt, smutsigt, white trash och indisk take away-liksom. Hur som helst påminde jag honom om hans nyårslöfte (att träffa mig mer) och han skulle visst försöka komma ner någon dag i veckan och pussa lite på mig men vi får väl se hur det blir med den saken. Får se till att hålla mig upptagen så jag inte hinner sakna honom för mycket. Kan ju börja med att skaffa mig ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se