VÅRINSPIRATION

Grr, nu har H&M fått in sådär mycket fint igen! Titta under "Spring Inspiration"! Jag är främst förtjust i den söta klänningen och trenchcoaten ( + den korta kavajen om den funnits i grått, har redan en liknande i svart).

Fin klänning Fin trench
Inte för att det spelar någon större roll, jag hann knappt blinka så var båda två slut i 32! Brukar inte vara den storlek som försvinner riktigt allra först så det var lite märkligt.. Men men, går väl att hitta i butik om inte annat så kan man kika närmare då också. Trenchen är tydligen lite blank och det kan se riktigt billigt ut i verkligheten tycker jag. För tillfället väntar jag i alla fall på en klänning (den söta grå med rosett i nacken som inte finns kvar i shopen) + den här kjolen i vitmönstrat. Har jag tur så kommer de ikväll (hemleverans - de är smarta här och kommer med sådant kvällstid istället för att man ska behöva hålla sig hemma på dagen som i Sverige).

Kommentarer
Postat av: Nannis

Jag testade den vita klänningen (fast i svart) före jul och den var jättefin! Hade dock behövt storleken mindre. Synd, för som sagt, den är jättefin!

Postat av: Emelie

Det trista är att ens storlek tar slut hur snabbt som helst :(
Jag ville beställa en klänning ur "Beauty and the geek" kollektionen för ett tag sen, men den tog slut på en gång... :(

2007-01-25 @ 14:10:19
URL: http://emeliesfantastiskaliv.blogspot.com/
Postat av: kerstin

Ja, jag kollade in - skitgrymma klänningar :) Och den där ternchen känns skitfresh :)

2007-01-25 @ 16:22:50
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Nannis: Ja, jag gillade den ju också. Blir kanske till att testa i affär sedan då om den finns kvar. Kikade förbi din blogg förresten, I like :)

Emelie: It sucks. Å andra sidan är det ju inte så kul att springa omkring på stan i det alla andra har heller, man får väl tänka så! Fick dock hem min grå klänning från Beauty and the Geek ikväll och den var så fin så!

Kerstin: Visst var de.. fab! Synd att de rök så snabbt i "rätt" storlek bara som sagt. Buhu.

2007-01-25 @ 19:11:42
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Sassa

mmm verkligen, var in på HM häromdagen, skulle absolut inte köpta nått men det blev ju såklart inte så...gick ut därifrån $86 fattigare..:/ men gladare :)

2007-01-25 @ 20:58:10
URL: http://sas.blogg.se
Postat av: Ellinor

Sassa: Det är H&M och IKEA som brukar ha den effekten på en.. haha! Men bra att du blev nöjd i alla fall!

2007-01-26 @ 14:20:01
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se