It's not the end

Tiden och lusten att blogga finns inte för tillfället och därför tar jag nu officiellt en paus. Inom den närmaste månaden är det helt enkelt lite väl mycket som sker i mitt liv. Två veckor kvar på jobbet innan semestern och under den tiden blir det hektiskt med troligtvis flera sena kvällar. Samtidigt ska det hinnas med att hitta en ny lägenhet då jag flyttar två veckor efter att vi kommer tillbaka från var-vi-nu-åker (Grekland? Italien?).

Jag kommer igen. När vet jag inte men början av september då allt börjar falla på plats är kanske ingen dålig gissning. Sköt om er så länge!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Åh, då får du ha det så bra under pausen. :)

Postat av: Goddess

Ja..ta lite semester..det behövs ibland. Bra att du skrev så vi andra slipper undra var du tog vägen.
Ha det bra

2007-07-27 @ 16:00:08
URL: http://goddessess.blogspot.com
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och United States

2007-08-06 @ 13:18:21
URL: http://www.onlineshops.no
Postat av: Natalie

Okey, det kan ju vara skönt att ta det lungt ett tag:D
Själv håller jag på varje dag på bloggen och endå så några kommentarer:(
Vore kul om du kunde kolla in min blogg!
Jag skriver om mode,inredning,nyheter och annat smått och gott!

2007-08-09 @ 19:13:15
URL: http://nattas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se