Två dagars frihet!

Har nog aldrig varit så glad över att det äntligen är fredag som idag! Den trettonde eller ej (försov mig förresten imorse, bra början på den dagen). Den här veckan har varit mardrömslik och än värre blir det nästa vecka då ännu fler kunder lär ringa och skälla på mig för att vi inte fått ordning på SAP-hel***et, två veckor efter övergången. För kaos är det. Fortfarande. Men det tänker jag förtränga nu i två härliga dagar och bara njuuuuta av helgen..!

Firade då jag slutade kl. 16 genom att åka till Frederiksberg Centret och köpa två hg Jelly Beans för nästan femtio kronor. Och en bägare B&J. Oh My Apple Pie! och Cookie Dough. För den intresserade. Sedan har jag sett ett avsnitt av gamla Top Model Scandinavia-omgången, ett avsnitt Las Vegas och ett avsnitt Project Runway, säsong 3. Och ätit jordgubbar med flödeskum. Nu ska jag krypa i säng och läsa lite Stieg Larsson.

Det var min fredagskväll. Förlåt.. är hemskt dålig på att svara på kommentarer just nu. Men jag ska. Imorgon. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det låter härligt det! Hoppas att nästa vecka blir bättre!

Postat av: Ellinor

Angelica: Det var det, jag behövde det! Nästa vecka lär väl snarare bli värre..

2007-07-15 @ 21:12:44
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se