Babbel

Somliga straffar Gud utan anledning. Trots att jag varit ungefär lika aktiv som en pensionär i helgen och bara tagit det luuugnt så är jag fortfarande sjuk. Men I'll be damned om det ska hindra mig från att åka till jobbet imorgon!

Förutom att sova och hosta sönder halsen har jag i helgen ägnat mig åt att: bli av med 1200:-  av sparpengarna(kan någon porta mig från Ladbrokes?), fantisera om vad jag skulle shoppat om jag vunnit de 30000:- jag borde ha vunnit på fotbollen, fåfängt försökt BUS:a mig lite färg (recension med bottenbetyg kommer), skrikit och sprungit ut ur badrummet av en spindel på min handduk efter duschen och vägrat gå in igen efteråt för att sedan inse att jag faktiskt var tvungen varpå jag gjorde det och heroiskt dödade spindelj*veln (så nu blir det snart regn i Danmark). Bland annat.

Och så har jag som sista person på jordklotet sett två avsnitt av Grey's Anatomy (börjar från början). Än så länge begriper jag inte storheten. Men Dr McDreamy är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se