Panik!!!

Tackade ja till lejligheden men fick den inte! Det var en annan tjej som var på visning efter mig (vilket jag inte visste) och som sa ja direkt. Varför sa han då att det gick bra att tänka på saken, det skulle jag bra gärna vilja veta.. ! Ingen idé att gråta över spilld mjölk - fast det gjorde jag igår i alla fall - men nu är goda råd dyra! Om 2 veckor ska jag vara ute härifrån och jag har verkligen ingenstans att ta vägen. Kanske får bli en tillfällig lösning i form av att magasinera möblerna och hyra ett rum, vi får se.. Men egentligen har jag ju inte råd att hyra flyttbil och flytta två gånger heller.

Överdriver inte då jag säger att det här ger mig magknip! Gissa vad jag kommer ägna all tid åt fr o m nu..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken jävla otur. Hoppas att det löser sig!

Postat av: Linda K

men skit! men du, du hittar nåt annat, bergis!

2007-06-18 @ 21:55:02
URL: http://iabloggar.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Angelica: Löser sig gör det säkert men kanske inte i form av någon bra lösning..
Linda K: 9 dagar kvar, man börjar ju misströsta! Men visst hittar jag väl något.. frågan är bara VAD :)

2007-06-21 @ 20:44:46
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se