SOS

Jag måste renovera bloggen. Utvändigt som invändigt. Här är så deprimerande att vistas.

Hemma idag med och har föresatt mig att göra ingenting med undantag av att ligga i sängen, bli frisk och tycka synd om mig själv. Delvis därför att jag inte får träffa pojkvän på ytterligare två veckor - precis som befarat. Vet inte ens om jag känner för att prata med pojkvän på dessa två veckor, han gör mig så besviken ibland. Varför ska det vara så svårt att säga saker som jag faktiskt vill höra istället för sådant som bara får mig att känna mig oviktig och bortprioriterad, även om det inte är så. Jag tror att vi måste börja akta oss lite, honey.. annars slutar det med ett crashboombang och sedan står vi där och gapar och undrar vad det var som hände.

Ska nog klämma lite Amazing Race-avsnitt idag i alla fall. Säsong 9 - en favorit.

Kommentarer
Postat av: Linda K

krya på dig-kram!

Postat av: Danne

Tyckte nog den var finare förr, ja.

2007-06-01 @ 21:55:23
Postat av: Danne

Och krya på dig givetvis!

2007-06-01 @ 21:55:49
Postat av: Angelica

Krya på dig!
Kram!

2007-06-01 @ 22:29:01
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Ellinor

LindaK, Danne, Angelica: Tack ska ni ha!
Danne: Jo, det var den men jag ledsnade på det gröna mönstret. Och har inte hittat nån annan fin bakgrund att ersätta den med hittills..

2007-06-02 @ 15:08:15
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se