Sverigetur

På tisdag är det grundlovsdag = ledig och då tänkte jag faktiskt susa över till Malmö av någon anledning. Eller - snarare av en mycket bra anledning för jag ska klippa, färga/tona och slinga hos Paul! Det behövs vill jag lova men vad jag ska göra med barret vet jag inte riktigt än. I och med att jag har en veckas semester på hela sommaren behöver jag ju inte oroa mig riktigt lika mycket som vanligt över att färgen ska blekas i solen.

På schemat står dessutom att handla lite svensk mat (hej tunnbröd, leverpastej från Pastejköket och Frödinge blåbärspaj!) samt att leta mig ut till E-Center och Skopunkten (där jag vill kolla in dessa). Dessutom vill jag köpa ett par Mavala-lack som jag inte lyckats hitta i Köpenhamn ännu och lite smått och gott på Apoteket.

Är det förrsten någon Malmöit-bloggare som är ledig och känner för att ta en fika i solskenet så får ni ta och skicka iväg ett litet mejl!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt det lät att fixa till håret till sommaren. Var inte länge sen jag klippte mig, men det växer ju så fort!
Har du något bra tips på brun-utan-sol krämer?

Postat av: Kerstin

Wow - ursnygga skor. Lycka till :)

2007-06-04 @ 07:53:35
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Fasiken att jag inte såg detta inlägget förräns nu...annars hade en fika varit obligatorisk!
Vi får göra ett nytt försök ngn annan gång!

2007-06-11 @ 14:12:08
URL: http://emeliesfantastiskaliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se