Är du inte en turklänning så bränner jag upp dig!

Invigde fina sköna klänningen idag, tyvärr i duggregn - t o m några snöflingor emellanåt - och så märkte jag först då jag gått hemifrån att det var skitkallt! Hade visserligen hyfsat tjock jacka och handskar men det var inte utan att stickade strumpbyxor, istället för halvtäckande, och en halsduk hade suttit bra! Lyckades med att gå vilse på vägen till det väldigt viktiga stället, kom ett par minuter försent och helt andfådd så det var ju sådär. Imorgon eftermiddag eller på fredag får jag i alla fall veta om det är en turklänning eller ej..

Har köpt en väldigt spännande sojadryck som jag ska testa nu och sedan planerar jag att spendera resten av dagen i antingen soffan eller sängen. Indianerna behagade nämligen komma och störa idag och första dagen är alltid värst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se