Friday, baby!

Äntligen fredag!

Busy, men bra dag på jobbet. Föredrar då det är mycket att stå i och då vi bommade igen stället kl. 16 låg det t o m några grejor i mina backar att ta itu med nästa vecka - jag som lyckats hålla dem tomma i flera dagar. Hade dessutom ett skojigt samtal med en av KAM:arna i Sverige som fyller år idag (39 f ö). Inga tecken på åldersnoja uppenbarligen och att t ex tatuera sig är inte aktuellt eftersom han redan har Bamse med en golfklubba på ena överarmen! Haha, jag dör.. ska bli rätt kul att se den då jag åker upp på säljmöte till hösten skulle jag gissa om inte han hinner komma hit först.

Nu väntar hela tre dagars ledighet eftersom vi i Danmark varit begåvade nog att behålla annandag pingst som helgdag. Hurrahurra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh well, svårt att ha sveriges nationaldag som kniper platsen för annandag pingst i dk!

Postat av: Ellinor

M: Doh! Du har lite svårt att uppfatta andras ironi va'.. Åtminstone min.

2007-05-26 @ 00:12:02
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se