Mummy dearest

På söndag är det ju MORS DAG i Sverige, tack och lov för bloggosfären som påminde mig om detta! Här var det för ett par veckor sedan, funderade lite på om jag skulle uppmärksamma det då eller vänta tills det var dags i Sverige - kom fram till att det fick bli det sista alternativet. Nu kom jag hur som helst på det igen lite för sent för att ett kort ska hinna fram så det blir till att använda sig av någon av alla dessa gåvotjänster på nätet antar jag!

image643
Mamma + jag - taget på min födelsedag förra året. En fotad pappersbild så därför är den lite dålig..

>> Daniel - vad ska du ge henne?

Kommentarer
Postat av: Danne

Ehh... typ ett telefonsamtal eller nåt sånt. M.a.o. har jag inte planerat något särskilt, men något kommer jag väl på. Skriv vad du ger henne så jag inte köper samma bara.

2007-05-24 @ 09:14:42
Postat av: Ellinor

Danne: Messade dig nyss om detta..

Postat av: Louise

Hon ser himla snäll ut, din mamma.

2007-05-25 @ 19:44:37
URL: http://louraverise.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Louise: Jajamensan, she is!

2007-05-25 @ 21:31:14
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se