So far

Sara är effektiv idag! Också jag har varit igång sedan imorse så jag följer hennes exempel.. allt detta har jag hittills hunnit med:

Vaknat
Druckit en kopp te och ätit en macka (sista polarkakan!)
Uppdaterat mig på bloggar
Strukit påslakan..
.. samtidigt som jag såg ett avsnitt av Prison Break
Duschat, tvättat håret och gjort inpackning, rakat here and there
Städat bland mina miljoners flaskor hår- och hudvård
Fönat håret
Talat med Therese om kvällen
Strukit lite till..
.. samtidigt som jag såg ett avsnitt av Michael Palins "Full Circle"
Talat med Dansken som var på väg för att se på ny bil (Volvocab!)
Dammsugit hall, serveringsgång och kök
Städat i skåpet med torrvaror
Värmt ugnspannkaka med lingon och stekt tärnad bacon till lunch

Kommentarer
Postat av: Hedgehog-sara

ugnspannkaka?? Åh - det har jag inte ätit på hundra år, måste prova att göra det någon dag!!

Postat av: Ellinor

Hedgehog-Sara: Gör det, så gott så!

2007-11-17 @ 16:37:41
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se