Everyday minerals

image673

Jag har inte riktigt fallit för trenden med mineral makeup ännu. Ända sedan jag blev sminkad med
I.d foundation efter en ansiktsbehandling, vilket fick mig att se ut som en överspacklad kärring, har jag liksom dragit mig för det - gillar inte konsistensen. Föredrar den flytande varianten. All over face color i True är dock underbar!

Med detta sagt så tjongade jag, inspirerad av Lipgloss Bitch, in en order på Everyday minerals för ett par dagar sedan. Det är ju så galet billigt och så har jag hört mycket bra om dem. I korgen hamnade:

Mini Eyeshadow Kit - tio testburkar med ögonskugga/eyeliner/brynskugga inkl. en borste
Comfy - a luxurious deep bronze color with such subtle hints of burgundy
Movie Night - a casual matte gold
Starry Eyed - a rich dark brown with a beautiful collection of silver sparkle
Spin Cycle -  a beautiful champagne shade with pinky golden iridescence
In the Garden - a mysterious deep antique bronze with lush shimmer
Scented Candles - a light beige color with silver shimmer
Chamomille - a nice highlighter with gold sparkle and softer gold shade
Ginger Peach - a beautiful sparkly peach
Smoky Eyeliner - a true eyeliner that can be used wet or dry. Dry will give you a more smokey look and wet will give you a more hard line.
Medium Brown Brow Color - is ideal for medium shade brunettes

Blush
A Girl's Day - A unique warm reddish-pink hue and gold sparkle that adds that perfect shimmer to your face

Free Sample Make Up Kit (gratis!)
Ett testkit med tre olika foundation (som jag inte vet om jag kommer använda), en blush samt en concealer.

Inklusive frakt = ca 35 dollar! Ser fram emot leveransen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Tala gärna om vad du tyckte om grejerna sen. Jag blir helt klart nyfiken.

2007-10-19 @ 10:07:23
Postat av: Malin igen

...och just det, klarade du dig undan tull?

2007-10-19 @ 10:24:06
Postat av: Ellinor

Malin: I will! Ska hämta ut paketet imorgon. Och klarade mig undan tull gjorde jag, det totala värdet (med frakt) var ju under DKK 200:-.

Postat av: Malin

Kul! Hur lång tid tog det att få paketet?

2007-10-23 @ 09:22:05
Postat av: Ellinor

Malin: Hon hade postat det den 11:e och det kom fram den 22:a, så 1 ½ vecka!

2007-10-23 @ 18:13:22
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se