Meeting of the giants

Det här med att tussa ihop pojkvän och ex tror jag inte jag ägnat mig åt en enda gång - det är ju två världar som vanligtvis mår bäst av att hållas låååångt isär. Men nu råkar Dansken vara en ovanligt avslappnad snubbe som vet att han inte har ett dugg att oroa sig över då det gäller Föredettingen.. så i lördags då vi var på Hotell Gothia Towers för att boka bord på Heaven 23 (som var fullt) och jag kom på att exet befann sig på Svenska Mässan i byggnaden intill kilade vi in för att hejja.

Och det gick ovanligt smärtfritt. De snackade lite om skatter o sån't (Föredettingens specialområde) och sedan var det inte så mycket mer med det. Vad de tyckte om varann? Cool och trevlig kille, enligt Föredettingen. Och Dansken.. tja, han blev nog än mer säker på sin sak varför jag är med honom och inte hoppar i säng med han den andre. Inget dåligt, A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se