Otrogna svin!!!

Min norska kollega Trine har varit borta hela veckan, vilket lämnat mig med f***ing Norge (det är faktiskt rätt knepigt att förstå många norrmän på telefon - inte anstränger de sig för att tala långsammare heller då de hör att jag är svensk). Hur som helst så fick jag reda på varför idag och det är för att hennes knöl till snubbe varit otrogen. Inte nog med det - under själva "akten" ringde hans mobil upp henne av misstag (eh..?) och hon hörde alltsammans.  Jag skulle dö. Inte är han ångerfull heller.. han säger visserligen att det är slut med den andra - "den unga" - men han verkar se det som att det är Trine som måste skärpa sig och komma över det. Att han kan med. De är ju gifta och har en liten dotter på ca 1 ½ ihop, hon funderar på att lämna honom nu.. Tycker så synd om henne.

Är så glad att jag har dig messade jag till Dansken då jag fick höra om soppan.

Kommentarer
Postat av: EvaP

Min ex:s telefon ringde upp mig av "misstag" när han promenerade med sin nya kvinna - som han fann efter fjorton dagar - när de promenerade på stranden. Han är fortfarande min ex. Tack och lov.

Hoppas din kollega ber sin man dra åt h-e.

Postat av: Veronika

Människor kan vara så dumma. Och om man nu är otrogen ... kan man inte sköta det lite snyggt? Inte ringa upp folk av misstag mitt i akten.
Stackars stackars din kollega. Och stackars dottern. Och jäkla pucko till karl!

2007-10-26 @ 08:20:09
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Louise

Jag trodde att sånt bara hände på film! Att någon blir påkommen på ett så snörpligt sätt, alltså.

Knöl var ordet, sa Bull!

2007-10-26 @ 09:42:01
URL: http://louraverise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se