Prisa Gud..

.. för här kommer lönen! Näst sista eller sista bankdagen i varje månad i DK så idag landade pengarna på kontot. Enda problemet med det är att det är lite vanskligt att hinna med att betala de räkningar jag fortfarande har i SE i tid (= CSN samt kreditkortet).

Hade någon lös idé om att gå på stan efter jobbet, men kom på andra tankar då jag kom på att..
- ... alla andra också fått lön
- ... man inte hinner så mycket på de 45 minuter som är emellan jag hinner in till City och affärerna stänger

Dagens turgumma är Nette på jobbet som fick ett samtal att hon vunnit 10.000:- till shopping inklusive proffsråd på en tävling på Feminamässan hon + tre av de andra tjejerna var på i helgen. Järnspikar att jag inte följde med!

Kommentarer
Postat av: Theresias Lidbom

Hon vann även själförakt.

http://svartbasker.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se