An Affair in Red Square.

Har sett på Little Fish jag lånade på jobbet (vi har FirmaDVD) inför helgen. Inget vidare.

Samtidigt målade jag naglarna med finfina OPI An Affair in Red Square. Eftersom min kamera är jäkligt dålig på att fånga färger - inte minst kvällstid - så får ni lita på mig då jag säger att den är tjusig!

Nu sova. Imorgon kommer Norrmannen till kontoret i dagarna två. Mitt intresse har dock svalnat ganska så avsevärt så det blir nog inte ens lite jobbflirt tänker jag.. Godnatt!

image726

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Jag fingrade idag på opi-lack men de är så sjuttons dyra här. Din röda ser vacker ut!

Postat av: Ellinor

Badbomben: Köp från USA :) Skulle aldrig köpa ett här i Danmark heller, inte pga priset utan pga att det känns så onödigt då man kan få dem billigare på nätet!

2008-04-22 @ 21:45:27
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se