Du skämta med mig, aprilo!

Jo, det kommer någon typ av reseberättelse om New York men sedan jag kom hem har jag mest ägnat mig åt att jobba samt att få ordning på dygnsrytmen (inte klart). Men sedan så..

Dagens 1 april-skämt kom från KAM-Jan som hade varit väldigt ambitiös och knåpat ihop ett mail till hela kontoret om hur vår
outletbutik - som nyligen öppnat - går så himla bra att vi behöver anställa en ny expedit. Men innan denne kommer på plats så måste alla vara med och dra sitt strå till stacken, varpå han bifogat ett väldigt detaljerat schema med tider då alla skulle hjälpa till med att stå i butiken. Undertecknad klampade ner till Dorte (ansvarig för min avdelning) direkt och påpekade det olämpliga med att låta mig och Trine - som varken har bil och dessutom är ensamma på våra länder samt inte snakker dansk - åka dit. "Hissade mig upp" som man säger med andra ord.

Ett par timmar senare kröp det fram att det var ett joke (och det var inte bara vi som gick på det). Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Bla bla blaa

Haha, snacka om ett engagerad skämt!

Postat av: Ellinor

Det var det!

2008-04-04 @ 22:41:33
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se