Irri!

Idag är jag irriterad.

min KAM som missat att sända mig sortimentspriser för den-stora-tyska-hemelektronikkedjan. De skulle varit gällande från den 10 april och kommer nu först in imorgon. Hej, x antal kreditnotor!

På min vad-fan-ska-jag-kalla-honom (?!) som kanske måste åka hit till Köpenhamn i helgen för att hans syster ska opereras. Jag skulle ju åka till honom i Göteborg och mina flygbiljetter går inte att ändra eller returnera. Plus att jag vill till Göteborg och hade sett fram emot det!!! Har nog tappat lusten att träffa honom i helgen även fast det inte betyder att vi inte kan ses då han är här. Och ja, jag inser att det inte är hans fel att hennes operation tidigarelades en månad.

På Norrmannen som håller på att klanta bort sitt jobb. Jag behöver lite ögongodis som kommer till kontoret ibland (ok, Karsten finns ju) så skärp dig och inse att det inte är en lek.

På strejken som inte visar något tecken på att ta slut. Är lite less på att ha barnehage på arbetsplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se