Jag är hemskt uttråkad

Dagens..

.. vill-ha:
Ny frisyr! Är så less på mitt hår..
.. klädsel: Svarta kostymbyxor, vit top och beige långkofta. Trist så det förslår.
.. smink: Basic - Dior Skinflash concealer, Urban Decay Primer Potion, vit basskugga från Max Factor, vackra rosa Delirious från MAD Minerals, krämrouge från Becca i Turkish Rose
.. frisyr: Nytvättat och utsläppt med bara lite glansserum
.. händelse: Att det inte händer ett dugg!!!
.. låt: BWO - Lay your love on me
.. planer: Hemmakväll. Mello, ceasarsallad och färskpressad juice, kanske ett avsnitt "Krigets vindar"
.. saknad: Jag saknar alltid Dansken
.. dummaste: Jag själv som spelade bort 500:- på onlineroulette
.. sjukaste: Att jag tydligen aldrig lär mig som åkte till Frederiksberg Centret på en lördag..
.. drog: Ingenting
.. roligaste: Idag sker som sagt ingenting kul..
.. favorit: Underbara duschkrämen med havtorn från Weleda.. piggar upp!
.. köp: Lite mat på Føtex
.. godis: Marabou Digestive.. fy!
.. humör: Nere. One of those days..
.. ord: Mello såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se