Kortisar

  • En småmullig turk jag aldrig talat med envisas med att skicka "friend request" till mig på Facebook. Jag ignorerar. Han skickar en till. Und so weiter. Give it up, already!
  • Har både städat hela badrummet och skurat köksgolvet sedan jag kom hem från jobbet. Duktig flicka!
  • Jag misstänker att Norrmannen kommer till kontoret imorgon. Det är ett sådant där möte med massa kostymer. Då måste man vara snygg också. Jobbigt.
  • Middag och gamenight (TP) med alla flickorna på avdelningen imorgon kväll. I Næstved (Sydsjælland).  1 ½  h bilresa dit i rusningstid efter jobbet och 1 h tillbaka sent känns inte så kul på en onsdag. Men sova kan jag väl göra då jag dör.
image705

Mr Norway. I kostym*.

*Och det är ingen ölmage. Det är skjortan som fladdrar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se