Söttand

Igår chockade jag mig själv med mina, fram till nu dolda, bulimitendenser, då jag proppade i mig en 200 grams Marabou Daim alldeles själv hemma efter jobbet. Mådde inte så bra sedan kan tilläggas.

Idag var därför planen att ha en nyttig dag! Ödet hade dock någonting annat i beredskap, då marketing-Susanne hade bakat två stora sockerkakor med ananas för att fira bulle nummer två i ugnen. Det gick inte att inte ta en bit.

Det är väl kromtabletter man ska äta för att bli av med sötsuget (?). Hej, hälsokost..

Kommentarer
Postat av: maria

Haha, så kan det bli ibland.. :P Vad gott det lät med ananas-sockerkaka!

Postat av: Ellinor

Maria: Det var det!

2008-02-14 @ 19:07:03
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se