Ännu ett tråkigt inlägg

Måste sluta tjata om hur stressad jag är.. dödstrist läsning, men tyvärr har jag inte mycket annat i skallen just nu. Träffade Alicia idag och fick alla fyra kontrakt som ska skrivas under. Har lusläst dem och allt verkar vara i ordning, men panikfaktor nummer ett just nu är att handpenningen = 63.000 ska vara Ejendomsadministrationen tillhanda redan på måndag och jag vet inte om jag hinner få det klart med banken tills dess. Kan ju säkert skjutas fram ett par dagar, men jag vill inte förhasta mig in i ett avtal (med banken dvs) utan att ha förhandlat klart ränta, löptid etc så att jag blir nöjd. Snacka om snurrigt för en velpotta som mig.. fast ränta, variabel ränta.. etc.

Stressen påverkar nattsömnen också, ni ser vad klockan är då jag skriver inlägget. Fyra timmars sömn varje natt (tredje natten nu) leder till att jag är dödstrött både på jobbet och på kvällen då jag kommer hem och har svårt att stå emot att "vila ögonen" några timmar. Vilket i sin tur leder till att jag inte kan somna senare. Ond cirkel.

Kommentarer
Postat av: Sara

WOW, låter som du har två jobb nu. Livet kan vara en j***a administration ibland, I know!

Nu vet jag vem ska fråga om alla tänkbara lägenhetsfällor i Köpenhamn, du är ju proffset nu:-) Lycka till och grattis till lägenheten säger jag så här på förhand.



Kram

Sara

2008-07-02 @ 12:32:00
Postat av: Ellinor

Sara: Det kan du definitivt göra, jag kan ALLT vid det här laget efter att ha bott både i 2:a hand, i kollektiv och nu snart i andel på inte ens 2 år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se