Soldyrkan

Här är det lite tyst nu, men ni förstår väl vad det är som lockar då jag som idag (söndag!) släpar mig upp kvart i åtta på morgonen, slänger i mig frukost*, strax ska hoppa in i duschen och sedan dra på mig bikini och smeta på solkräm för att sticka till parken. Jag grundar min solbränna inför Israel!

Brännskador är inte (längre) min melodi så SPF 15 i ansikte samt på axlar, bröst och rygg, resten SPF 8 är ett måste. Imorgon ska jag köpa SPF 30 (!) inför Israel.

* En uppvärmd fralla med hallonsylt på ena halvan - lufttorkat oxkött på den andra, ett kokt ägg, en smoothie från Frugtpressen och en kopp Earl Grey

Kommentarer
Postat av: Jerk

Här är det väldigt tyst nu..men känn ingen press..inte alls.. ;)

Postat av: Martina

Hejsan. Vi på Veckorevyn.com har spanat in din blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till dig. Jag kan inte hitta din mailadress på sidan och undrar därför om du skulle kunna skicka den till mig. Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.

2008-08-21 @ 17:22:05
URL: http://www.veckorevyn.com
Postat av: Elin

vore kul med en update snart! saknar dina inlägg:)

2008-08-22 @ 22:08:27
Postat av: Katarina

Saknar dig!

2008-08-25 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se