Stiltje

I och med nya bloggen och pga att jag är så less på layouten så är det inte så alldeles roligt att skriva här just nu. Om ni undrar varför det är lite tyst..

Idag har varit en alldeles förträffligt spännande dag. Gick inte upp i tid imorse och har därför en katastrofal hår- och sminkdag. Har jobbat som en utter hela dagen och talat med Norrmannen säkert 7 gånger (han kom tillbaka från semestern). Sedan tog jag bussen hem istället för tåg/metro för att kunna läsa i lugn och ro. Till kvällsmat har jag ätit 2 st engelska muffins med stekt ägg och skinka och druckit färskpressad O.J. Nu tänker jag sätta mig och se ett avsnitt Stargate eller två.

Ja, ni hör ju.. Massor att rapportera om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se