... (orkar inte skriva något)

Det är fredag och jag är utpumpad efter veckans inre stress och yttre strapatser :) Bara några korta..

- Var på posthuset efter jobbet och skulle hämta
jordgubbsbeställningen (och ja, jag åkte på tull - för mer än vad ordern var på) men trots idogt letande så kunde damen i kassan inte hitta paketet. Hon ska undersöka saken och ringer mig imorgon bitti - det är service.

- Imorgon ska det bli strålande sol och söndag samt större delen av nästa vecka regn. Gissa vem som pressar i Valbyparken imorgon?!

- Trine har nu gått på semester i 2 veckor och lämnar mig med ett tungrott (?) Norge. Man ska vara snäll mot sina kunder, men Elkjøp (Elgiganten i Sverige).. maken till omständigt maskineri finns inte. Huvudvärk redan nu av att tänka på s**ten.

Kommentarer
Postat av: M

Jag har skickade efter från jerseybeautycompany till min danska adress och åkte på en j***a tull. Nu beställer jag alltid till "min" svenska adress och slipper tullen. 1-0 Sverige...

Postat av: Ellinor

M: Det tycker jag låter helt stört.. Jerseybeautycompany är för 17 baserade inom EU, hur kan du åka på tull?! Kanske för att kanalöarna har specialregler då jag tänker efter.. Har faktiskt fått tull oftare då jag bodde i Sverige och beställde från USA än nu i Danmark så jag tror mest det handlar om tur eller otur. De har ju samma slags tullregler.

2008-07-05 @ 08:06:34
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se