Gone baby, gone..

På onsdag (har jag för mig att det var?) åker Dansken till USA - Florida/Kalifornien - och är borta i en hel månad! Är inte så lite avundsjuk och småputt för att jag inte kan följa med, men får trösta mig med att jag idag ska skriva en liten lista på sådant han ska få köpa med sig från over there.

Fem rätt trista veckor med jobb ligger framför mig innan jag går på semester den 25 juli. Under tiden har jag dock såklart storslagna planer som vanligt; Hitta och köpa en lägenhet (hahaha!), designa om bloggen, teckna upp mig på en danskkurs till hösten, planera klart Israelresan, boka resa och hotell till brorsans bröllop i augusti, skaffa mig en ordentlig grundbränna (den jag hade har försvunnit till följd av de senaste veckornas skitväder), åka en helg till mormor & morfar i Ystad.. "Du har storslagna visioner, men det brukar inte bli så mycket med dem", brukar Dansken säga om mig.

Men om man håller sig upptagen märker man i alla fall inte saknaden.


Snart på andra sidan Atlanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se