I all välmening men..

Ingen bra dag. Vet inte om det kan vara tal om dåliga räkor eller bara en släng av ett virus, men min mage har det inget vidare. Så jag sitter hemma och har tråkigt mellan rundorna till badrummet :(

Som tur är finns webmailen och nyss fick jag ett meddelande från ägaren av vår serviceverkstad i Sverige som går på semester idag. Han hälsade även att han rekommenderat mig till platsen som After Sales Manager nu då Malene slutar som haft jobbet i nästan 13 år. Sött av honom, men det måste verkligen vara det mest ensamma och otacksamma jobb som finns - känns inte aktuellt för mig. I stort sett går det ut på att tackla missnöjda kunder och slutkunder, ha koll på kvalitetsavvikelser på produkter samt kontrollera att våra servicepartners i Norden utför det arbete de får betalt för. Man sitter på ett undanskymt litet kontor längst ner vid showroomet och blir bortglömd mest hela tiden. Jag vill gärna göra karriär inom koncernen, men det känns inte som om det här är den rätta vägen att vandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se