Mera Göteborg

Imorgon bitti bär det av till Nordic Event i Göteborg / Lerum.. dvs konferensen för hela vår lilla nordiska del av koncernen. Det ska bli tokroligt (inte minst att träffa Norrmannen och alla mina goa svenska kollegor), men är lite besviken över att säljchefs-Karsten som fick sitt andra barn för 1 ½ vecka sedan inte kommer med. Fick väl inte för sambon gissar jag även om det är förståeligt.

Vi åker i firmabilar och de andra plockar upp mig på Kastrup strax innan 8 eftersom jag inte orkade åka hela vägen ut till Ballerup kommunalt halv 7 på morgonen. Inte fick man välja vem man ska köra med heller och jag åker med folk som jag inte riktigt vet vad jag ska prata om i 3 ½ timme. Men det är väl det som är meningen, att lära känna varandra.

Nu bär det av på restaurang med Dansken som hastigt och lustigt var tvungen att åka ner till Köpenhamn igår för att anmäla sig som inflyttad i Danmark igen. Och om en vecka eller så emigrerar han tillbaka till Sverige. Krånglig historia.

Vi ses efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se