Vatten!

Så fort kokerskan på jobbet inte är där (= sjukskriven nu i ett par veckor) så blir det kaos. Att flaskvattnet tar slut utan att vi fått en ny sändning mitt under värsta högsommarvärmen är inte okej. Ja, det finns mineralvatten och massa annan dricka. Ja, man kan ta sig ett glas ur kranen istället för Turkietimporterat finvatten. Men man dricker onekligen mindre då man inte kan gå ut och bara ta sig en flaska - snittar vanligtvis på ca 3-4 0.5 liters flaskor per dag - och jag var ytterst nära vätskebristrelaterat svimanfall då jag kom hem idag. Har sovit någon timme och motat bort den värsta huvudvärken i alla fall.

Dagens meningslösa inlägg - check! Nu ska jag gå ut och ta mig en härlig kallvattendusch.

Kommentarer
Postat av: Louise

Klimatsmart ;-)

Postat av: Ellinor

Louise: Jo. Läs kommentarerna på inlägget ovanför detta så förstår du varför dock..

2008-06-06 @ 10:59:47
URL: http://nippertippan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se