Det är lite körigt just nu..

.. så här är några kortisar!

1. Bowling + korta naglar = sant. Jag har nu nio hyfsat långa naglar - och en liten stump. Det var inte ens värt det. Jag kom fjärde sist (av kanske 16-17 st). Men mitt lag kom tvåa och fick varsin flaska vin!

2. På nämnda bowlinghall jobbar det en väldigt söt barkille. Som försökte pracka på mig alkohol i Slush Puppien med ananas (sjukt god ändå).

3. Stressfaktorn är hög på jobbet - tagit hand om bihanget Norge nu med i två dagar. Pretty please Trine, kom imorgon!

4. Dagens middag: färsk pasta med räkor frästa i vitlök. Det var gudomligt gott med lite kolhydrater!

5. Och nu är det sex dagar kvar till New York..

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, åker du så snart! Då kan vi ju hålla tummarna för Becca-sminket på Sephora då.. ;)

Postat av: Ellinor

Maria: Hoppas också på det! Fast jag har en diger lista på allt annat som ska shoppas med, längtar!

2008-03-15 @ 19:31:02
URL: http://nippertippan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
      Bloggtoppen.se